Korpomysza

To ja, to ja. Zmieniłam pracę – pożegnałam linie lotnicze, bez większego żalu, chociaż reklamacji będzie mi brakowało. Pracę w obsłudze klienta zamieniłam na administrację zasobami ludzkimi w wielachnej korporacji na drugim końcu miasta. Uczę się pilnie nowych programów, spędzam całe dnie w biurze naszego klienta, bo tylko tam na razie działa VPN i staram się cieszyć, że w końcu będę kończyć codziennie o tej samej porze, mieć wolne weekendy i dorosłe koleżanki oraz w miarę wyluzowaną team-leaderkę. No i perspektywę jakiegoś rozwoju zawodowego. Druga strona mojej duszy opłakuje trochę zajęcia, które kiedyś (tak sobie marzyłam) miały mi zapewnić byt – ale wierzę, że jeszcze wrócę do tego kiedyś, powoli ale konsekwentnie.

Zmiana pracy łatwa nie była, gdyż tutejszy okres wypowiedzenia wynosi dwa miesiące. Więc wszystko, łącznie z rekrutacją, trochę na wariackich papierach. Udało się, zdążyłam nawet z badaniem lekarskim przed rozpoczęciem pracy, czekam tylko na zaświadczenie o niekaralności. Urząd ma jeszcze kilka dni na przysłanie, mam szczerą nadzieję, że przyjdzie, bo wycieczka na Pankrac i wydawanie kolejnych stu koron (choć to nic w porównaniu z polskimi 50 złotymi, wstrętnym formularzem i, o zgrozo, znaczkami skarbowymi – tutaj pani w urzędzie wypełniła wszystko na komputerze, a ja potakiwałam) nie bardzo mi się uśmiecha.

Uśmiecha mi się za to szalenie, że skończyłam z francuską organizacją pracy, czyli ideologizowaniem wszystkiego i wykręcaniem się od konkretów. Firma jest irlandzka, team leaderka jest Czeszką, a koleżanki są z Rumunii, Portugalii i Włoch. Mamy więc milutki miks i pięć różnych angielskich akcentów. Podbiły moje serce zachwytem dla Michałków i absolutnym brakiem nakłaniania do integracji. Więc może będzie dobrze, trzymać za mnie kciuki pięknie proszę.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

